[ Pobierz całość w formacie PDF ]

3.4. Które narz dzie wybra ?
Odpowied na tak postawione pytanie mog aby przybra dwie formy:
albo bardzo rozbudowanego omówienia, prezentuj cego parametry
oraz zalety i wady poszczególnych aplikacji, albo prostego zestawie-
nia dost pnych rozwi za . Wariant pierwszy nie jest fizycznie mo -
liwy do zrealizowania mi dzy innymi z powodu wielo ci dost pnych
programów do prowadzenia sklepu internetowego, a tak e ich ogrom-
nego zró nicowania. Dlatego  zamiast na warsztat bra poszczególne
aplikacje  postanowi em podpowiedzie Ci raczej, jakimi kryteriami
kierowa si przy wyborze. Wiedz c, jakie elementy i parametry danego
rozwi zania s istotne, b dziesz móg spo ród licznych programów wy-
bra ten, który najlepiej zaspokoi Twoje potrzeby.
Cena. Jest to kryterium, które cz sto wydaje nam si najwa -
niejsze, ale zazwyczaj okazuje si bardzo wzgl dne. To troch
tak jak z systemami zarz dzania tre ci stron WWW (CMS) 
istniej setki zarówno p atnych i dobrych, jak i darmowych, ale
kiepskich. S te aplikacje kosztowne, ale nie zawsze warto w nie
inwestowa , gdy nie ka dy u ytkownik wykorzysta wszystkie
ich funkcje. Je li my lisz o profesjonalnym sklepie w sieci, koszt
zakupu i instalacji oprogramowania we pod uwag w ostatniej
kolejno ci.
Indywidualno . Je li chodzi o wygl d, kolorystyk czy typo-
grafi , w zasadzie ogromna wi kszo aplikacji pozwala na ich
modyfikacj  to znaczy, e b dziesz móg dostosowa szat
graficzn do w asnych preferencji czy corporate identity firmy.
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • grabaz.htw.pl